Przejdź do treści forum

Pierwsze w Polsce forum medyczne dla kobiet :) poruszamy tematy które interesują w największym stopniu kobiety. Dołącz do naszej społeczności i poznaj wypowiedzi kobiet odnośnie problemów zdrowotnych które być może dotyczą także Ciebie.


Dodaj nową odpowiedź

Dodaj nową odpowiedź

Dodaj odpowiedź

Możesz używać: BBCode Obrazki Emotikonki

Wszystkie pola oznaczone %s muszą zostać wypełnione.

Wymagane dane do wprowadzenia dla gości


Wymagana informacja

Podgląd tematu (najnowsze pierwsze)

106

Nie ma lepszego zabiegu niż picie dużej ilości wody i ćwiczenia. Potrzeba trochę wysiłku i samozaparcia, ale efekty są murowane przy regularnych ćwiczeniach. Ja dodatkowo przyspieszam ten proces używając kremów na cellulit. Teraz jestem w trakcie drugiego opakowania Super koncentratu ujędrniająco – wygładzającego z efektem antycellulitowym z linii Body Positive Bielendy i muszę przyznać, że póki co nie używałam lepiej działającego kosmetyku na cellulit.

105

Ja się pozbyłam wizualnie, po ściśnięciu był minimalnie widoczny, pupa jak marzenie, ale to zasługa fitnessu i diety przez 3 miesiące + intensywne masaże. .Potem to na troche odstawiłam i niestety wrócił. Nie jest taki duzy ale planuję kupic sobie bieżnię do domu aby pozbyć się tego skunksa:
https://sklep.spokey.pl/pol_m_Sporty_Fi … e-395.html

Ponoć regularne bieganie pomaga.
Moja koleżanka rozbiła cellulit wodny (najgorsza postać przed stanem zapalnym) endermologią ale miała ponad 20 zabiegów... Nie mam na coś takiego kasy oraz czasu.

104

jushka90 napisał/a:

I ten dobrze on ujędrnia skórę?

No sinial bardzo fajnie ją napina i to czuć, do tego skorka pomaranczowa rzeczywiscie robi sie mniejsza.

103

a nie lepiej zamówić salon kosmetyczny do domu? Teraz są takie https://zabiegkosmetyczny.pl/ mobilne salony kosmetyczne gdzie praktycznie wszystkie zabiegi które dotąd robiłaś w gabinecie mogą Ci zrobić w Twoim własnym domu, to fajne i wygodne, a jaka oszczędność czasu smile

102

I ten dobrze on ujędrnia skórę?

101

Elsam napisał/a:

Zrób sobie po prostu jakiś zabieg domowy i tyle tongue Nie daj się naciągnąć, ja po prostu przeszlam na diete (a na nia i tak musisz przejsc jak chcesz utrzymac efekty zabiegu), do tego jakies masaże, body wrapping itd., jakiś naturalnym kosmetykiem zeby sie dobrze zdetoksować, ujedrnic i odzywic skore. Ja akurat uzywalam siniala, ale poszukaj sobie czegos z ruszczykiem ,guarana, kofeina itd do takich zabiegów na wlasna reke i zobaczysz, ze szkoda kasy na kliniki.

Sprobowalam tego sinialu co mowisz, faktycznie skora po nim ma wieksze napiecie i cellulit zrobil sie mniejszy. Zobaczymy jak bedzie dalej, ale poki co mi sie podoba.

100

Zrób sobie po prostu jakiś zabieg domowy i tyle tongue Nie daj się naciągnąć, ja po prostu przeszlam na diete (a na nia i tak musisz przejsc jak chcesz utrzymac efekty zabiegu), do tego jakies masaże, body wrapping itd., jakiś naturalnym kosmetykiem zeby sie dobrze zdetoksować, ujedrnic i odzywic skore. Ja akurat uzywalam siniala, ale poszukaj sobie czegos z ruszczykiem ,guarana, kofeina itd do takich zabiegów na wlasna reke i zobaczysz, ze szkoda kasy na kliniki.

99

może icoone? smile ja jestem zadowolona z efektów

98

Postaraj się znaleźć jakąś aktywność, która Ci będzie dawała przyjemność - np zumb, rower, basenę albo jakiś taniec. Do tego wyrzuć węglowodany proste z diety na tyle na ile to możliwe, dorzuć jakiś spalacz - u mnie świetnie sie sprawdza Efedrynę, lek często używany przez sportowców, kulturystów który przyczynia się do budowania beztłuszczowej sylwetki opartej na ładnie zarysowanych mięśniach. Zamówiłam od dziewczyny z forum -Agaty (kom.517 614 677) i jestem bardzo zadowolona. Boczki i oponka zniknęły, zarysowały się bardzo fajnie mięśnie, kilka zbędnych kilogramów też spadło.

97

Polecam zapisanie się na cykl zabiegów endermologii. Byłam  i u mnie zabiegi dały bardzo dobre działanie
znaczne zmniejszenie cellulitu
gładszą skórę
jak równiez mniej centrymetrów w udach

Nie mogę tutaj napisać, ze było to przyjemne bo zbyt przyjemne nie było, jednak nie żałuję, że się wybrałam bo wcześniej ćwiczyłam jak również próbowałam pozbyć się cellulitu za pomocą diety. Nic nie było tak skuteczne.

Dopiero własnie endermologia. Chodziłam na to w Krakowie do http://ego-medspa.pl/endermologia-lpg/

96

Trochę na temat redukcji cellulitu czytałam tutaj Endermologia.net.pl/redukcja-cellulitu sama mam ten problem więc szukam informacji również w sieci, aby jakoś na to zaradzić.

95

no na cellulit to  najlepiej fala uderzeniowa, moja siostra tak rozbijała tłuszcz w klinice dermed w Krakowie. Genialnie teraz wyglada, posladki bez cellulitu i tylek jaki ma swietny

94

ja polecam karboksyterapię + drenaż BHS! byłam na tym zabiegu w Instytucie Piękna Bielenda i efekty są fenomenalne, aż jestem w szoku!!!

93

A może spróbuj na przykład bańki chińskie??? myślę, ze one też fajnie powinny podziałać razem z jakimś olejkiem i peelingiem kawowym smile

92

MroczkowskaJulia napisał/a:

Dziewczyny, czy ktoras z was probowala peelingu kawowego na cellulit? Czy kremy z kofeiną takie jak np. Sinial są serio tak dobre?

Z góry dzieki smile

Jako uzytkowniczka siniala moge tlyko przytaknąć głową, że tak - serio są dobre. Jeżeli chodzi o efekty i działanie to jestem naprawde mile zaskoczona tym ile mi daje ten krem.


Powered by : Punbb - Polityka Prywatnosci