Przejdź do treści forum

Pierwsze w Polsce forum medyczne dla kobiet :) poruszamy tematy które interesują w największym stopniu kobiety. Dołącz do naszej społeczności i poznaj wypowiedzi kobiet odnośnie problemów zdrowotnych które być może dotyczą także Ciebie.


Dodaj nową odpowiedź

Dodaj nową odpowiedź

Dodaj odpowiedź

Możesz używać: BBCode Obrazki Emotikonki

Wszystkie pola oznaczone %s muszą zostać wypełnione.

Wymagane dane do wprowadzenia dla gości


Wymagana informacja

Podgląd tematu (najnowsze pierwsze)

13

Można tak zrobić też w przypadku vines jeśli się wyrzuci 4 tabletki placebo i zacznie od razu  kolejne opakowanie od aktywnych tabletek, właśnie to wypróbowałam podczas wakacyjnego wyjazdu się udało

12

Kalia napisał/a:

Myślę że nie będzie problemu jak sobie "odpuścisz" ten okres wink nie rób 7 dniowej przerwy zacznij od razu nowe opakowanie  i nie będziesz miała okresu. Ale jak się boisz to przecież zawsze możesz zapytać swojego ginekologa.

Dokladnie tak mozna zrobic. Tez w przypadku pilnych wyjazdow "odpuszczam" sobie okres nie biorac tabletek "placebo". Ja stosuje Belare i nie mam zadnych problemow z tym. Wiadomo, ze nie mozna robic tak za czesto, bo organizm jednak potrzebuje stabilnosci hormonalnej, ale jednorazowo - nic sie nie stanie.

11

jest to dosyć prostę wink masz kilka metod od najsukteczniejszej do najzdrowszej tongue  pierwsza to beda tabletki  dostaniesz je na receptę od lekarza, druga plastry (to samo) i trzecia napary ziołowe
Niestety trzecie metoda mimo iż skuteczna wymaga czasu... poczytaj sobie o tych metodach tu  zdrowyportal.pl/659/jak-przesunac-miesiaczke/ fajny zbiór info

10

Leki na opóźnienie miesiączki - http://track.healthtrader.com/track.php … jQ1ODMyNTI

9

zakończę tabletki w przyszłym tygodniu w środę... i baaardzo mi to nie pasuje. Z góry mówię że łykanie drugiej paczuszki nie wchodzi w grę...czy dzisiaj (w środę) zakończyć branie tego listka a te tabletki które mi zostały połknąć po "okresie" i zacząć kolejne opakowanie ? z góry dziękuję smile

8

Tylko skoro ma to być tylko na jedne wakacje, to po co łykać przez 91 dni ? To już lepiej łyknąć zwykłe tabletki w systemie 21+7 i po jakimś czasie normalnie miec okres, by organizm mógł się oczyścić.

7

Jak właśnie wyliczyłam sobie, ze okres wypada mi akurat w upragnione wczasy, więc co to za wczasy gdy kobieta musi męczyć się z krwawieniem. Wiec poszłam do lekarza ginekologa i zapytałam o tabletki antykoncepcyjne, i on polecił mi tabletki o wydłużonym schemacie stosowania. Takie tabletki biorę przez 91 dni, co daje mi tylko 4 krwawienia w roku.

6

arlam napisał/a:

Miała może któraś może tak, że nawet gdy zrobiła tą 7 dniową przerwę to nie wystąpiło wam krwawienie?

Tabletki antykoncepcyjne doskonale regulują nam cykle, więc krwawienie pojawia się bardzo regularnie i raczej nie ma takiej możliwości, aby zdrowa, miesiączkująca kobieta, podczas siedmiodniowej przerwy w przyjmowaniu pigułek, nie dostała okresu. Stosowałam antykoncepcję hormonalną, w sumie trzy rodzaje tabletek (dwa pierwsze mi nie służyły) i nigdy nie zdarzyło się, aby krwawienie nie wystąpiło. Dlatego jeśli zależy Ci na spokojnych (i swobodnych wink) wakacjach, to również skłaniałabym się ku temu, aby jednak nie robić przerwy i zaraz po skończeniu pierwszego opakowania sięgnąć po następne. Mimo wszystko, aby mieć pewność, że nie spowoduje to zbyt dużych zaburzeń w organizmie, proponuję wcześniej zapytać lekarza.

5

Myślę że nie będzie problemu jak sobie "odpuścisz" ten okres wink nie rób 7 dniowej przerwy zacznij od razu nowe opakowanie  i nie będziesz miała okresu. Ale jak się boisz to przecież zawsze możesz zapytać swojego ginekologa.

4

Mam pytanie, pasujące do tematu

8 sierpnia w pierwszy dzień cyklu zaczęłam brać pierwszy raz tabletki antykoncepcyjne , zawsze okres dostawałam dosyć regularnie ewentualnie 1-2 dni różnicy i byłam pewna, że kolejny okres dostanę ok 8 września, ale teraz wyliczyłam i ostatnią tabletkę wezmę 28 sierpnia, akurat w tym czasie będę na wakacjach, powrót dopiero 2.09 i myślę aby przesunąć okres. To dopiero pierwszy miesiąc i nie wiem czy to nie będzie robić jakichś problemów.

Miała może któraś może tak, że nawet gdy zrobiła tą 7 dniową przerwę to nie wystąpiło wam krwawienie?

3

Moja koleżanka przesunęła okres tabletkami, ponieważ jechała na wakacje i nie chciała, aby ciężkie dni dopadły ją w czasie upałów nad ciepłym Adriatykiem. Oczywiście wcześniej poszła do ginekologa, aby się dowiedzieć jak to zrobić i czy nie jest to szkodliwe dla organizmu. Podobno czuła się dobrze, ale następny okres, który się pojawił był bardzo obfity i brzuch bolał ją bardziej niż zwykle.

2

Pojawiające się w czasie 7 dniowej przerwy krwawienie nie jest typową menstruacją, a jedynie krwawieniem z odstawienia. Z tego powodu istnieje możliwość jego przesunięcia poprzez odpowiednie przyjmowanie tabletek antykoncepcyjnych. Istnieją dwa sposoby przesunięcia menstruacji. Jedna z nich to rozpoczęcie przyjmowania tabletek z drugiego opakowania, bez 7 dniowej przerwy. Jeśli przyjmujemy tabletki zawierające również tabletki placebo, jak np. Yaz, pomijamy wtedy branie tabletek placebo. W ten sposób uzyskujemy przesunięcie okresu o 21 dni. Jeśli chcemy przesunąć krwawienie o kilka dni, ale dopiero w następnym cyklu, możemy skrócić okres 7 dniowej przerwy. Nowe opakowanie zaczynamy wtedy nie wcześniej niż 4 dnia przerwy. Dzięki temu w następnym cyklu krwawienie wystąpi wcześniej. Nie należy zbyt często przesuwać krwawienia, ograniczając się jedynie do najpotrzebniejszych sytuacji.

1

Witam, mam pytanie, chciałabym przesunąć okres gdyż wypada akurat na datę mojego ślubu i nie chciałabym mieć jeszcze tego na głowie tego dnia, który i tak będzie stresujący.Czy mogę jakoś manipulując braniem tabletek antykoncepcyjnych przesunąć okres ten jeden jedyny raz ?  Ktoś wie coś na ten temat ?


Powered by : Punbb - Polityka Prywatnosci