Przejdź do treści forum

Pierwsze w Polsce forum medyczne dla kobiet :) poruszamy tematy które interesują w największym stopniu kobiety. Dołącz do naszej społeczności i poznaj wypowiedzi kobiet odnośnie problemów zdrowotnych które być może dotyczą także Ciebie.


Dodaj nową odpowiedź

Dodaj nową odpowiedź

Dodaj odpowiedź

Możesz używać: BBCode Obrazki Emotikonki

Wszystkie pola oznaczone %s muszą zostać wypełnione.

Wymagane dane do wprowadzenia dla gości


Wymagana informacja

Podgląd tematu (najnowsze pierwsze)

34

Hej, możesz spróbować ćwiczeń ze strony:  twojestawy.pl/trening/cwiczenia-na-staw-biodrowy-i-kolanowy/
Ja bym jeszcze się upewniła, że dostarczam organizmowi odpowiednie składniki odżywcze pod kątem stawów - kolagen, chondroityna itd. Dobre są np produkty z serii NO DOL, nowość z Włoch.

33

Moim zdaniem na pewno znajdą się informacje na ten temat w Internecie. Trzeba troszkę poszperać. A już w ogóle najlepiej to udać się z tym do specjalisty...

32

Moja żona się męczyła z kolanem i dalej musi uważać. Rehabilitacja wyłącznie pod okiem fschowca to podstawa! Nic na własną rękę. Fizjoterapeuta polecił opaskę kompresyjną na kolana, fakt sprawdza się. Co mnie jednak bardzo zainteresowało to fakt, że wysłał żonę do podologa, to taki lekarz od stóp. Zrobił jej komputerowe badanie stóp i okazało się, że naturalna oś stóp jest mega odchylona od naturalnej i co za tym idzie to nie tylko nie sprztja rehabilitacji kolana, ale też może mieć związek z jej bólami kręgosłupa w dolnej części. Zalecił zakup dynamicznych wkładek ortopedycznych marki footwave i to był dobry strzał. Dwa miesiące używania i ból kręgosłupa minął a rehabilitant mówi też, że to znacznie przyspieszyło powrót kolana do normy. Jestem pod  wrażeniem wiedzy rehabilitanta dawno nikt mi tak nie zaimponował. To, że stopy mogą mieć taki wpływ na postawę ciała i odległe bóle to też była dla nas mega nowość. W kwestii kolana i wkładek warto przeczytać też na stronce footwave na ich blogu. Po tym doświadczeniu żony prawie jesteśmy ekspertami smile

31

No na pewno nie powinno się usalać sobie ćwiczeń samodzielnie, ale jednak skorzystać z pomocy doświadczonego fizjoterapeuty. Tylko w takim przypadku będziemy mieli pewność, że ćwiczenia zostały ustalone porządnie i we właściwej kolejności..... Samodzielnie lecząć się i rehabilitujac mozna zrobić sobie o wiele więcej szkody niż pożytku..

Jeśli będziecie chcieli wrócić do uprawiania sportu, to warto jest zastanowić się nad odpowiednią stabilizacją stawu skokowego:

https://www.os1st.pl/produkty/ks7-staw-kolanowy

Polecam poczytać sobie o opaskach kompresyjnych.Taka opaska zmniejsza ból, zmniejsza obciażenie stawu. Jednocześnie zapewnia dobrą ochronę.

30

Jak nie jesteś przekonana do obecnej rehabilitacji to ja mogę ci polecić fizjoterapeutki ze Słomczyńskiego 12. Bardzoprofesjonalne, cały czas się dokształcają i wiele osób je poleca. Wejdź sobie na ich strone, ewentualnie przedzwoń i umów się na spotkanie i wtedy ci wszystko wytłumaczą i dobiorą. www rehabilitacje org

29

Szczerze nie wiem jak taka rehabilitacja powinna wyglądać, ale wiem jak za to wygląda nasza służba zdrowia i ich czas przeznaczony na jednego pacjenta. Dlatego polecam ci skorzystać z oferty przedstawionej na https://wojnar.pl/zabiegi-rehabilitacyjne/ . Taka intensywna rehabilitacja przez dwa tygodnie pozwoli ci dosłownie podgonić efekty rehabilitacji. Dzięki przejściu takiego turnusu rehabilitacyjnego nie będzie tylko plusów zdrowotnych i relaksacyjnych, ale będziesz miała też porównanie jak twoi domowi rehabilitanci powinni z tobą postępować. I jak ta rehabilitacja powinna prawidłowo przebiegać.

28

Zdecydowanie dobra rehabilitacja musi być, nie wolno bagatelizować sprawy i sobie odpuścić. We Wrocławiu siostra chodzi na Dąbrowskiego do Centrum Rehabilitacji  Modus. Byłam tam raz z nią. Widać, ze jest już sporo lepiej, rehabilitacja przynosi efekty.

27

Rehabilitację uszkodzonego stawu kolanowego najlepiej rozpocząć w domu, jeszcze podczas unieruchomienia nogi. Najlepsze efekty dają proste ćwiczenia izometryczne, które polegają na napinaniu mięśnia czworogłowego. Np. kilka razy dziennie najpierw wyprostuj stopę, a palce skieruj w stronę kolana, a potem delikatnie unoś nogę do góry, niezbyt wysoko. Prawidłowo wykonane ćwiczenie nie sprawia bólu. Im szybciej zaczniesz się ruszać, tym skuteczniej obronisz się przed zanikiem mięśni z tzw. nieczynności. Zastosuj się także do porad ze strony http://zdrowiena6.pl/

26

Naprawdę dobra glukozamina też nie zaszkodzi, choćby taki FL-3X.

25

Długość rehabilitacji na pewno jest zależna od rodzaju urazu, dlatego najlepiej udać się na konsultacje do specjalisty i ćwiczenia rehabilitacyjne będą dopasowanie indywidualnie, ja ze swojej strony mogę polecić rehabilitację w Orthos, to szpital specjalistyczny gdzie są dobrzy, profesjonalni specjaliści.

24

Warto znaleźć dobrego fizjoterapeutę i on przedstawi ci plan rehabilitacji, jeżeli do tej pory nie ma żadnych rezultatów. Niestety trzeba poświęcić więcej czasu na leczenie, ponieważ są to poważne urazy.

23

Polecam LithoMax Aquamin, który zawiera skalinka ostrogowatego, czyli bogatą w lity wapń i węglan magnezu, morską algę. Wspomaga ona uzyskanie równowagi mineralnej, potrzebnej dla układu kostnego i mięśniowego. Wspiera odbudowę chrząstki, mazi stawowej i kości. Może być stosowana pomocniczo przy łagodzeniu bólu mięśni i redukcji stanów zapalnych.

alg-borje.pl

22

Miesiąc temu byłam w nowo otwartym centrum medycznym www://cmsf.pl . Jestem bardzo zadowolona z zabiegów bo faktycznie mi pomogły, wcześniej miałam rehabilitację w swojej rejonowej przychodni ale nie była aż tak skuteczna jak ta w Centrum medycznym Św. Franciszka.

21

To ile zabiegów rehabilitacyjnych będzie potrzeba i jak długo potrwa wracanie do sprawności zależy w największej mierze od nas samych. Ja po artroskopii kolana miałam dosłownie 6 spotkań w gabinecie rehabilitacyjnym Rehamed w Katowicach i więcej nie trzeba było jednak ćwiczyłam też według zaleceń rehabilitanta w domu. Ogólnie gabinet bardzo polecam bo już na starcie usłyszałam, że to ile spotkań będzie potrzebne zależy tylko ode mnie- w innym miejscy z góry założyli, że minimum 10 spotkań a tu jednak wcale tak dużo nie było potrzebne.

20

Długość rehabilitacji jest zależna od przypadku, ale jeśli czujesz że nie przebiega ona tak jak powinna, to zmień rehabilitanta. W Rex Medica Sport jest bardzo dobry specjalista,  postępy zauważysz już po paru wizytach wink


Powered by : Punbb - Polityka Prywatnosci