Przejdź do treści forum

Pierwsze w Polsce forum medyczne dla kobiet :) poruszamy tematy które interesują w największym stopniu kobiety. Dołącz do naszej społeczności i poznaj wypowiedzi kobiet odnośnie problemów zdrowotnych które być może dotyczą także Ciebie.


Dodaj nową odpowiedź

Dodaj nową odpowiedź

Dodaj odpowiedź

Możesz używać: BBCode Obrazki Emotikonki

Wszystkie pola oznaczone %s muszą zostać wypełnione.

Wymagane dane do wprowadzenia dla gości


Wymagana informacja

Podgląd tematu (najnowsze pierwsze)

1

Witam, miesiąc temu zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne, kochałam suę z chłopakiem, ale on wyjechał wiec jakoś po tygodniu przestałam zażywać. Od ostatniego stosunku minęło wtedy 7 dni , bo wyczytałam ze tyle lepiej poczekać. Dzien później dostałam okres , który trwał 5 dni. W tym komencie jest mój normalny termin do miesisczkowania, jestem napuchnięta, ale nic się nie dzieje. Mam
Się martwić? Czy to normalne , że może mi się spóźnić miesiączka


Powered by : Punbb - Polityka Prywatnosci