Przejdź do treści forum

Pierwsze w Polsce forum medyczne dla kobiet :) poruszamy tematy które interesują w największym stopniu kobiety. Dołącz do naszej społeczności i poznaj wypowiedzi kobiet odnośnie problemów zdrowotnych które być może dotyczą także Ciebie.


Dodaj nową odpowiedź

Dodaj nową odpowiedź

Dodaj odpowiedź

Możesz używać: BBCode Obrazki Emotikonki

Wszystkie pola oznaczone %s muszą zostać wypełnione.

Wymagane dane do wprowadzenia dla gości


Wymagana informacja

Podgląd tematu (najnowsze pierwsze)

3

Ja miałam plamienia przy stosowaniu tabletek przez pierwsze trzy miesiące, potem wszystko się uspokoiło. Jeśli u Ciebie występuje to dłużej to może warto porozmawiać z ginekologiem np o zmianie pigułek.

2

Zawsze na początku brania tabletek anty organizm szaleje. Mi wyskoczyłą np żyłka na nodze - łupie, ale serio przed tymi tabletkami tego nie miałam sad Więc jeśli zaczęłaś brać - nie dziw się, że coś się dzieje. Zwłaszcza jak bierzesz nieregularnie-  myślę, że to powoduje, że twój organizm jeszcze bardziej szaleje - hormony itd. stąd może brać się plamienie. Spróbuj jednak zadbać o regularność, przyjmuj tabletki o tej samej godzinie itd i obserwuj, powinno się wszystko uspokoić. A jak nie - trzeba iść do lekarza.

1

Od jakiegos czasu biore tab any przyznaje ze niezbyt precyzyjnie zdazało mi sie zapomniec wziac o czasie nawet kilka razy ... poza tym bylo wszystko ok do pewnego czasu kiedy tydzien po okresie pojawilo sie plamienie trwalo ono rowniez w czasie 7 dniowej przerwy ale nie bylo ono silne raczej bardzo delikatne stwierdzilam ze to moze hormony i bralam tab dalej ale teraz znowu do okresu zostalo jeszcze sporo czasu a plamienie znow sie pojawilo bardzo delikatne ale jest od tamtego czasu zauwazylam u siebie powiekszenie i tkliwosc piersi, podwyzszona temp, smaczki na sledzie i ogorki oraz mdlosci od razu po przebudzeniu i pod wieczor o humorach juz nie wspomne a jakby tego bylo malo pobolewa mnie podbrzusze... sadzicie ze to efekt tab czy moze cos sie ze mna dzieje ??


Powered by : Punbb - Polityka Prywatnosci