Przejdź do treści forum

Pierwsze w Polsce forum medyczne dla kobiet :) poruszamy tematy które interesują w największym stopniu kobiety. Dołącz do naszej społeczności i poznaj wypowiedzi kobiet odnośnie problemów zdrowotnych które być może dotyczą także Ciebie.


Dodaj nową odpowiedź

Dodaj nową odpowiedź

Dodaj odpowiedź

Możesz używać: BBCode Obrazki Emotikonki

Wszystkie pola oznaczone %s muszą zostać wypełnione.

Wymagane dane do wprowadzenia dla gości


Wymagana informacja

Podgląd tematu (najnowsze pierwsze)

3

Anko01 a stosowałaś dosminex w tabletkach czy w maści ? Bo jest i taki i taki. Bo ja bym chyba spróbowała maści, mam na nodze taką jedną żyłkę, bardzo widoczną, to nie żylak ale po prostu żyła, którą widać coraz bardziej - mam szczupłe nogi i po odchudzaniu mi wyszła sad Czy sądzicie ,że diosminex na nią pomoże i jakoś się ta żyła "wchłonie" do środka nogi bardziej ?

2

Ja przez 4 miesiące stosowałam Diosminex. Polecił mi go mój lekarz rodzinny, aby zapobiec żylakom. W mojej rodzinie jest to niestety częsty problem, a ja zauważyłam u siebie już kilka popękanych, niebieskich żyłek na nogach. Z tego co zauważyłam, to nie zniknęły, ale za to narazie nie pojawiają się nowe, więc chyba poskutkował smile

1

Cześć, mam prace w sklepie i dużo stoję na nogach. Niestety bolą od tego bardzo sad Słyszałam ostatnio reklamę diosminex , tak chwalą ,ale czy już próbował ktoś z Was ten lek ? Ja na prawdę zainwestowałam już w wiele maści itd, ale nic nie działa, wiec się zastanawiam, czy tym razem ponownie warto wydać kasę na ten lek. I mam jeszcze wrażliwy żołądek, a gdzieś na jakimiś serwisie czytałam, że diosminex może wywołać nudności sad Czy to prawda ? To by było z deszczu pod rynnę, więc tak bym nie chciała. Jakie są wasze doświadczenia ? Poproszę o jakieś opinie osób używających diosminex.


Powered by : Punbb - Polityka Prywatnosci