1 2012-06-11 16:53:57

Temat: Paxtin

Od dłuższego czasu cierpię na depresję, dopadają mnie różne stany lękowe. Neurolog nie pomógł mi, więc skierował mnie do psychiatry. Po kolejnej serii badań psychiatra wprowadził lek o nazwie Paxtin. Mam zacząć go zażywać w tym tygodniu, ale trochę poczytałam na ten temat i ilość skutków ubocznych mnie przeraża sad Czy zażywałyście Paxtin? Jeśli tak to proszę o informację na temat tego leku. Jakie są skutki uboczne, czy rzeczywiście pomaga, jak długo trzeba go zażywać, czy uzależnia?

2 2012-09-12 11:23:25

Odp: Paxtin

Mój narzeczony zażywał Paxtin. Lek nie uzależnia także się nie martw. Zażywa się go dość długo i powoli od niego odchodzi. Na początku jest uczucie ciągłego zmęczenia i ma się wrażenie, że usypia  zawsze i wszędzie, ale z czasem to mija. Nie powinno się pić alkoholu, ale z tego co pamiętam mój narzeczony dostał pozwolenie na maksymalnie dwa piwka w sobotnie imprezy smile Lek pomaga i nie jest tak obciążający dla organizmu jak jakieś silne psychotropowe leki, więc spokojnie możesz go zacząć zażywać.