1 2014-05-01 22:13:39

Temat: Gdzie powiększyć piersi w Warszawie?

Witam dziewczyny, aktualnie zastanawiam się nad zabiegiem powiększenia i podniesienia biustu, może któraś z Was może polecić kogoś sprawdzonego i pewnego z Wwy / okolic?

2 2014-05-02 09:20:12

Odp: Gdzie powiększyć piersi w Warszawie?

ja mam dobre zdanie o pani dr Monice Grzesiak, przyjmuje na Czerniakowskiej w Warszawie. bardzo dobry chirurg, powiększała i podnosiła mi biust po ciąży, efekt naprawdę bardzo ładny i przede wszystkim piersi wyglądają  naturalnie na czym mi bardzo zależało.

3 2014-05-11 11:44:57

Odp: Gdzie powiększyć piersi w Warszawie?

To jest ta Pani z Fabryki Piękna, tak? smile Wyglądała na fajną babkę. smile Najbardziej się boję komplikacji, bo to jednak spora ingerencja w ciało... sad

4 2014-05-12 10:36:02

Odp: Gdzie powiększyć piersi w Warszawie?

ja osobiście bym się bała takiego zabiegu ale jeżeli jesteś zdecydowana na 100% i ma to poprawić twoje samopoczucie to będę ci kibicować smile Widziałam jakieś ogłoszenia w internecie i opinie o różnych fachowcach  z tej branży ale jeżeli chodzi o wybór to decyzja jak zawsze ciężka będzie. Poszukaj przez forum osób które coś takiego miały już robione. Jak chcesz napisać swoje ogłoszenie to zajrzyj na darmowe-ogloszenia.blog.pl/

5 2014-05-16 19:18:28

Odp: Gdzie powiększyć piersi w Warszawie?

tak, była w Fabryce Piękna. smile ja też się bałam komplikacji, ale na szczęście wszystko poszło OK chociaż pani dr uprzedzała o wszystkich możliwych niepożądanych konsekwencjach. teraz tylko żałuję, że nie zdecydowałam się wcześniej, bo ten efekt naprawdę był tego wart. smile)

6 2014-10-31 14:26:47

Odp: Gdzie powiększyć piersi w Warszawie?

ja byłam w Medycynie Urody na domaniewskiej i polecam to miejsce, dobry lekarz specjalista, rzeczowy i widac ze fachowiec. Ja powiekszałam bardzo delikatnie bo łwasnym tłuszczem i troche sie na ten temat naczytałam, dziewczyny pytajcie zawsze czy ten tłuszcz jest dobrze oczyszczony (bo to ma wpływ na trwałośc przyjecia sie przeszczepu) i tam w tej klinice oczyszczaja to sie nazywa puregraft i ja efekty mam takie w sam raz smile także polecam jesli chodzi o taka metode ale o inne tez warto zapytać

7 2015-04-23 12:39:59

Odp: Gdzie powiększyć piersi w Warszawie?

Tabletki na powiększenie biustu - http://breastfast.pl Biorę Breastfast już od 4 miesięcy i mogę potwierdzić, że jest to rewolucyjny produkt. Na początku czułam transformacje w moich piersiach, tak jakby coś działo się wewnątrz. To już 4 miesiące kiedy używam Breastfast i moje piersi są bardziej krągłe i kształtne.

Ostatnio edytowany przez Dana3517 (2015-04-23 12:40:24)

8 2015-04-29 10:40:33

Odp: Gdzie powiększyć piersi w Warszawie?

Powiększałam piersi u dr Doroty Żukowskiej w Łodzi ale wiem że przyjmuje takze w Białymstoku to moze tam masz bliżej. Ja jestem bardzo zadowolona z efektu

9 2016-07-26 19:55:20

Odp: Gdzie powiększyć piersi w Warszawie?

Powiększałam w Medi Cover smile Z efektu jestem zadowolona, troche sie stresowalam- jednak jest to spora ingerencja w wyglad. tyle sie teraz slyszy o powiklaniach po operacji albo totalnie nieudanych operacjach, gdzie kobiety postanawiają jednak wrocic do naturalnego biustu... ale do odwaznych swiat nalezy smile mialam maly biust i wstydzilam sie przed chlopakiem, ale glownie zrobilam to dla siebie- zeby móc zalozyc kuse sukienki, ktore w koncu ladnie na mnie lezą smile pan doktor wszystko mi wytlumaczyl, poradzil jaki rozmiar miseczek bedzie najlepszy, operacja przebiegla bardzo dobrze smile a ja w koncu mam czym oddychac ;D

10 2016-10-30 20:55:31

Odp: Gdzie powiększyć piersi w Warszawie?

Ja jestem za naturalnym powiększaniem piersi, więc ja poddałam się jakieś 2 miesiące temu zabiegowi lipotranseru. Usunięto mi tłuszczyk z ud a "włożono" go w piersi, a te stały się zdecydowanie kształtniejsze! Zabieg miałam wykonywany w klinice miraki na ul. komisji edukacji narodowej.

11 2016-11-01 00:59:36

Odp: Gdzie powiększyć piersi w Warszawie?

Wiecie co, moim zdaniem jeśli decydujemy się już na taki zabieg, na który często długo odkładałyśmy pieniądze, to moim zdaniem warto wybrać najlepszego chirurga, nawet jeśli wiąże się to z dojazdem do kliniki i na drugi koniec Polski. Ja miałam to szczęście, że szukając dobrego chirurga, polecono mi dr Annę Olender, której klinika znajduje się niedaleko Katowic, w miejscowości Żarki Letnisko. Też powiększałam piersi i cieszę się, że zabieg wykonała właśnie ta Pani doktor. Bo wszystko poszło świetnie, ja jestem bardzo zadowolona.

12 2016-11-27 10:59:46

Odp: Gdzie powiększyć piersi w Warszawie?

a ja byłam w Kliice Miracki - świetne zabiegi, profesjonalnie wykonane. ja osobiscie z jakości jestem bardzo zadowolona. Także miejsce jest sprawdzone i do polecenia!

13 2016-12-29 18:59:22

Odp: Gdzie powiększyć piersi w Warszawie?

Też miałam u Mirackiego robiony lipotransfer z ud do piersi. Z efektu jestem bardzo zadowolona, piersi są bardzo naturalne, ładnie zaaokrąglone i takie bardziej pełne wink Każdemu polecam taki zabieg, jest bezpieczny a efekt wart wydanych pieniędzy smile

14 2017-01-26 11:23:57

Odp: Gdzie powiększyć piersi w Warszawie?

Ja bym się bała big_smile

15 2017-02-14 10:17:51

Odp: Gdzie powiększyć piersi w Warszawie?

Ja również. Kiedyś przeszło mi przez głowę aby się zapisać na taka operację ale potem zobaczyłam sobie jakie mogą byc efekty niepożadane i postanowiłam jednak sobie odpuścić.
Aktualnie jestem mega zadowolona z działania serum Frashe. Serum kupiłam po przeczytaniu dobrych opinii na forach internetowych ( odkryłam dzięki temu mase dobrych kosmetyków). Pomimo, że moje piersi nie są jeszcze w złej kondycji, szukałam jakiegoś cudownego specyfiku, dzięki któremu będą wyglądały jeszcze lepiej... no i trochę się powiekszyły smile wcześniej testowałam inne  ale żadno serum nie dało takiego działania. To serum, mimo małej pojemności jest wydajne. Zawartość opakowania wystarcza mi 3 miesiące i to przy stosowaniu dwa razy dziennie ( wystarczy kropelka wielkości groszku). Piersi po nim są zdecydowanie bardziej ujędrnione, podniesione i pełniejsze ( mają ładniejszy kształt). No i dzięki temu są wieksze.
Preparat nie jest łatwo dostępny, ja kupuję go w sklepie internetowym. Z teggo co wiem to jest to jedyna opcja na dzien dzisiejszy aby kupić

16 Wczoraj 16:42:37

Odp: Gdzie powiększyć piersi w Warszawie?

W Wilmed pracuje prof. Szychta - specjalista plastyk, on specjalizuje się w powiększaniu piersi. Koleżanka u niego powiększała sobie biust i z efektu była bardzo zadowolona. Ja też się trochę tym tematem interesowałam, ale w końcu odpuściłam, stwierdziłam, ze dobrze jest jak jest smile