1 2012-06-19 17:14:57

Temat: Spadek libido

Od roku zażywam Yasmin i moje libido zmniejsza się z każdym miesiącem coraz bardziej. Podobno te pigułki nie mają takich skutków ubocznych, ale w moim przypadku jest inaczej. Zastanawiam się po co truć się tymi pigułkami skoro libido jest fatalne? Może znacie jakieś leki, które mogłabym zażywać jednocześnie z Yasmin i nie martwić się mniejszym libido?

2 2012-06-20 12:11:52

Odp: Spadek libido

Wszędzie niby reklamują tę asekrurellę , że niby właśnie wspomaga libido przy problemach z nim w czasie antykoncepcji, ale nie stosowałam więc nie wiem. Może po prostu można to też osiągnąć w bardziej naturalny sposób ? Zioła herbatka typu żeń szeń czy nawet sam lubczyk także podobno pomagają - a są naturalnie i na pewno nie zaszkodzą

3 2013-01-30 15:26:07

Odp: Spadek libido

Tak też słyszałam, że ta asequrella działa i wspomaga libido. Nie przyjmuję tego ale chyba większość osób nie może się mylic.

4 2013-09-05 12:37:34

Odp: Spadek libido

A może warto byłoby rozważyć zmianę tabletek zamiast faszerować się dodatkowymi wspomagaczami?

5 2013-09-12 12:19:04

Odp: Spadek libido

A może warto pomyśleć nad zmianą tabletek anty?
Jeśli chodzi o moje doświadczenie to na początku brania tabletek (tzn. przez około pierwszych 10 miesięcy) libido sięgnęło dna, ale później samo się od niego odbiło i dziś już znów wszystko jest okej. Może i Tobie to przejdzie, a póki co wspomagaj się Asekurellą. Ja już wolałam nie faszerować się dodatkowymi tabletkami, choć prawie pełne pudełko mam jeszcze w domu, ale jeśli Tobie miałoby pomóc to rzucam ten właśnie pomysł.

6 2013-09-24 07:42:09

Odp: Spadek libido

Moim zdaniem warto rozważyć zmianę tabletek. Ja sama jakiś czas temu zmieniłam, bo libido miałam zerowe. Uznałam, ze po co brać cokolwiek, skoro i tak nic mi się nie chce, ale ciąży jeszcze nie planowaliśmy, więc poszłam do ginekologa i zmienił mi poprzednie pigułki na vibin. Po nich było o wiele lepiej, nie od razu co prawda, ale tak po miesiącu, może dwóch się uregulowało smile

7 2013-09-24 21:56:56

Odp: Spadek libido

No właśnie w innym wątku przeczytałam o tym vibinie. Jak się po nim czułaś?

8 2013-11-21 09:01:13

Odp: Spadek libido

Tabletki na zwiększenie libido u kobiet - http://femmax.pl Złożyłem zamówienie i dostałem je na czas, a tabletki działają świetnie.

Ostatnio edytowany przez Kasia4178 (2015-02-08 11:25:58)

9 2014-07-02 11:47:18

Odp: Spadek libido

A kto ci powiedział że nie ma skutków ubocznych? Każdy środek farmakologiczny ma skutki uboczne. Przecież cała ulotka tego jest co może sie zdażyć... przeczytałaś w ogóle? Jeżeli masz spadek libido po tych tabletkach to może warto zmienić tabletki. A jeżeli twój ginekolog zapiera się że są bez powikłań to może warto zmienić ginekologa? Mi lekarz 3 razy zmienial tabletki zanim znaleźliśmy te dobre. I libido wrociło do normy.

10 2018-05-19 19:45:22

Odp: Spadek libido

Ja też jestem zadowolony z efektów jakie nastąpiły po zastosowaniu IQman. Erekcja silna, nie ma problemów, że coś sie dziwnego dzieje w trakcje... Po prostu normalnie...

11 2018-05-25 04:54:03

Odp: Spadek libido

Panowie ja też jestem fanem iqman i zawsze mam w szufladzie na czarna godzine bo u mnie czasem nawet wiekszy stres wystarczy i sprzet nie dziala jak trzeba..

12 2018-05-27 18:26:47

Odp: Spadek libido

Ja też stosowałem IQman ijestem bardzo zadowolony z efektu jaki udało mi uzyskać.W końcu mogę się normalnie kochać bez stresu i żadnej spiny.

13 2018-05-27 18:31:42

Odp: Spadek libido

Rozważ zmianę tabletek

14 2018-05-29 18:54:07

Odp: Spadek libido

Ja stosowałem iqman i jak najbardziej estem zadowlony, w końcu udało mi się znacząco poprawić erekcję, z czym od prawie roku miałem problem

15 2018-06-03 07:02:44

Odp: Spadek libido

Zgadzam się co do iqman, sam brałem te tabletki i jak dla mnie toich działanie określiłbym jednym słowem rewelacyjne. Zresztą, żona tez teraz twierdzi, ze takich orgazmów jak teraz tonie miała już dawno, może zaraz po ślubie...

16 2018-06-06 13:58:35

Odp: Spadek libido

Hej, czasem kobiety zmieniają tabletki, bo właśnie zauważają spadek libido. Ja na przykład stosuję belarę, sama zapytałam mojego ginekologa o nie, ponieważ słyszałam o nich już nie raz, że nie powodują spadku libido. Na swoim przykładzie mogę potwierdzić, że libido absolutnie nie spadło. Ogólnie też miałam obawy, że będę się źle czuć czy coś po nich bo to były moje pierwsze tabletki, ale organizm dobrze je toleruje od samego początku. Cera też o wiele ładniejsza się zrobiła więc jak dla mnie same pozytywne strony.

17 2018-06-10 04:46:50

Odp: Spadek libido

W moim przypadku IQma zaczynałem stosować 4 tygodnie temu oczywiście regularnie. Już po tak krótkim czasie widać efekty. Na początku też sceptycznie do tego podchodziłem nie wierząc w działanie suplementów diety. Teraz na własnym przykładzie przekonałem się, że jest zupełnie inaczej.