1 2018-03-15 17:42:17

Temat: zmarszczki

Jakie znacie sprawdzone kosmetyki na zmarszczki po 40? Chciałabym kupić mamie na 45 urodziny. Pozdrawiam.

2 2018-05-28 14:16:04

Odp: zmarszczki

A znasz takie serum richevon? podobno świetne jest na zmarszczki i z naturalnych ekstraktów... Nie wiem tylko, czy nie musiałabyś przypadkiem tego zamawiać przez internet, bo tak stacjonarnie to chyba nie dostaniesz.

3 2018-06-12 12:10:32

Odp: zmarszczki

Polecam krem przeciwzmarszczkowy Argaliss, który zawiera olej arganowy. Jego skład uzupełniono o olej z oliwki europejskiej, masło shea, alantoinę, D-pantenol, aloes i glicerynę. Składniki te walczą z widocznymi oznakami starzenia się skóry, a także pomagają redukować duże i małe zmarszczki.

marokosklep. com

4 2018-06-26 13:29:39

Odp: zmarszczki

No znamy richevon znamy i sobie chwalimy big_smile Oczywiscie duzo tez czynnikow dochodzi takich jak rodzaj cery, jakies zabiegi co i raz.. Ale ze wszystkich kosmetykow jakie uzywalam ten zostawia najbardziej miękka a jednoczesnie fajnie napiętą skórę dlatego mam juz chyba 3 słoiczek smile)

5 2018-07-16 13:55:42

Odp: zmarszczki

Aleksja napisał/a:

No znamy richevon znamy i sobie chwalimy big_smile Oczywiscie duzo tez czynnikow dochodzi takich jak rodzaj cery, jakies zabiegi co i raz.. Ale ze wszystkich kosmetykow jakie uzywalam ten zostawia najbardziej miękka a jednoczesnie fajnie napiętą skórę dlatego mam juz chyba 3 słoiczek smile)

Kurcze to i może ja się skusze smile A gdzie go dostane? Gdzieś może da radę zamówić? Ciągle praca to nie mam czasu na latanie po sklepach i szukanie jakiegoś dobrego kremu na zmarchy.

6 2018-07-16 18:00:09

Odp: zmarszczki

z eveline

7 2018-08-13 10:10:49

Odp: zmarszczki

Kosmetyki to nie ale zabiegi to mam taki Geneo+ się nazywa, robiłam go w Gdańsku w Clinica Cosmetologica. I moja opinia to 5/5, efekt widziałam po 1 zabiegu, a pozbyłam się kompletnie zmarszczek z czoła już po 5 serii. Polecam bardzo!

8 2018-08-17 13:00:01

Odp: zmarszczki

wisienka-na allegro, mówie Ci zamawiaj bo warto, teraz jeszcze w promocji go dostaniesz, mi się tak dobrze nie trafiło big_smile

9 2018-10-26 07:27:36

Odp: zmarszczki

wisienka napisał/a:
Aleksja napisał/a:

No znamy richevon znamy i sobie chwalimy big_smile Oczywiscie duzo tez czynnikow dochodzi takich jak rodzaj cery, jakies zabiegi co i raz.. Ale ze wszystkich kosmetykow jakie uzywalam ten zostawia najbardziej miękka a jednoczesnie fajnie napiętą skórę dlatego mam juz chyba 3 słoiczek smile)

Kurcze to i może ja się skusze smile A gdzie go dostane? Gdzieś może da radę zamówić? Ciągle praca to nie mam czasu na latanie po sklepach i szukanie jakiegoś dobrego kremu na zmarchy.


richevon to chyba tylko przez internet bo ja zamawialam akurat przez ich strone bezposrednio/ i serio warto jak dla mnie bo ja uzywalam i mega fajnie nawilza i nie uczula a mam skóre bardzo wrażliwą smile wiec dla mnie na plus

10 2018-10-26 11:53:32

Odp: zmarszczki

Ja ostatnio odkryłam kosmetyki firmy konopmed. Są naturalne, a to ostatnio bardzo modne. Myślę, że na prezent również się nadają. Efekty są widoczne od ręki. Można ich znaleźć na ich stronie internetowej.

11 2018-10-30 09:00:45

Odp: zmarszczki

Ja mam suchą skórę a jak wiadomo taka skóra jest najbardziej skłonna do zmarszczek. Staram się ja nawilzać, pielęgnować. Lubię olejki ( stosuje kilka kropelek wieczorem , skóra od razu po zastosowaniu olejku prezentuje się lepiej....). Poza tym nie jest ściągnięta.

Krem przeciwzmarszczkowy na dzień ostatnio przetestowałam od frmy Pollena Ewa. Sa to kosmetyki od dobrej polskiej firmy , które wcale nie ustępują kremom drogich zagranicznych. Warto jest przy tym zwracać uwagę na sklad bo inny jest skład kremu dla 20-latki. Inny dla 40-latki.

Świetny jest ich krem maska na noc
https://www.pollenaewa.com.pl/nasze-mar … ka-na-noc/

Ostatnio edytowany przez Marzenka (2018-10-30 09:01:39)

12 2018-11-03 08:57:01

Odp: zmarszczki

Wybierałam się ostatnio do chrzestnej na urodziny o czym zapomniałam i musiałam kupić prezent na szybko, zaraz przed imprezą. Wybrałam dla niej w Rossmanie krem Liftingująco – wygładzający przeciwzmarszczkowy 50+ na dzień z serii Lift Bielendy. Kiedyś coś tam o nim czytałam w gazecie, dlatego się skusiłam. Nie znam się na produktach do cery dojrzałej, ale ciocia jest tak zadowolona z jego działania, że aż zadzwoniła do mnie, żeby mi podziękować za odkrycie big_smile Plusem jest to, że krem ma filtr przeciwsłoneczny, więc doskonale nadaje się pod makijaż.

13 2018-11-04 06:09:15

Odp: zmarszczki

Od 34 roku życia pojawiły się u mnie liczne zmarszczki. Dlatego od dłuższego czasu używam podkładu rozświetlającego z eshopannabelle. Ładnie zakrywa niedoskonałości i bardzo dobrze rozświetla cerę przez co wydaje się bardziej zdrowa i promienna.

14 2018-11-28 11:14:22

Odp: zmarszczki

o, kolejne przychylne opinie o richevonie big_smile juz chyba z 2 tygodnie sie zastanawiam nad zakupem tego kremu i chyba się w końcu przekonałam! smile  mam nadzieje ze i mi bedzie tak służył, jak wam smile

15 2018-11-28 13:09:34

Odp: zmarszczki

Czasami sam krem nie wystarczy dlatego warto zastanowić się nad skorzystaniem z usług medycyny estetycznej. Ostatnio trafiłam na portal KLINIKI URODY, gdzie dowiedziałam się wielu praktycznych informacji na temat mezoterapii.

16 2018-11-28 19:42:07

Odp: zmarszczki

Kosmetyki takie jak kremy i inne tego typu nie są zbyt skuteczne. Moja ciocia, która miała straszne problemy ze zmarszczkami korzystała chyba już ze wszystkich kremów. Zdecydowała się w końcu na zabieg z coraz bardziej popularnej medycyny estetycznej i teraz wygląda o wiele młodziej. Moja znajoma nawet zdecydowała się na szkolenia w tej dziedzinie i przeszła już kilka świetnych i bardzo profesjonalnych szkoleń w Anti- Age Academy , w końcu medycyna estetyczna stanie się wkrótce codziennością.

17 2018-11-29 12:18:51

Odp: zmarszczki

Kremy niestety nie dają takiego samego efektu jak zabiegi medycyny estetycznej. Mogą być najlepszej marki i najdroższe, jednak zabieg daje efekty natychmiastowe i trwałe na długi czas.
Moja siostra ostatnio zrobiła sobie wypełnianie zmarszczek kwasem hialuronowym http://drparda.com.pl/art-filler-volume-universal/ w Warszawie w klinice Dr Parda i jest zachwycona. Faktycznie efekty są super. Wygląda na dużo młodszą i jest to naturalny efekt.

Ostatnio edytowany przez davidmis (2018-11-29 12:19:00)

18 2018-11-29 12:57:34

Odp: zmarszczki

A może znajomi będą w stanie pomóc? Myślę, że to jest bardzo dobry pomysł.