1 2012-06-18 17:00:43

Temat: Wysoki poziom bilirubiny groźny dla wątroby

Od 3 lat stosuję pigułki antykoncepcyjne, i przy każdym badaniu bilirubiny jej poziom jest coraz wyższy. Ginekolog twierdzi, że powinnam odstawić pigułki, bo szkodzę sobie i mojej wątrobie. Niestety nie wytłumaczył mi tego problemu. Czy wysoka bilirubina rzeczywiście ma taki zły wpływ na wątrobę?

2 2012-08-08 09:59:48

Odp: Wysoki poziom bilirubiny groźny dla wątroby

A czy stosujesz jakieś suplementy diety, nadużywasz alkoholu ? Albo uprawiasz nadmiernie sport ? Bardzo często podwyższony poziom bilirubiny może być właśnie objawem stosowania diety suplementowej oraz wykonywania nadmiernego wysiłku (czasami spotyka się taką reakcję organizmu). Spróbuj może od diety, zrezygnuj z nadmiernej ilości  białek, tłuszczów i postaw na zdrowe odżywianie. wtedy wyniki  także powinny się zmienić.

3 2013-01-30 12:10:46

Odp: Wysoki poziom bilirubiny groźny dla wątroby

Wysoki poziom bilirubiny może powodować żółtaczkę, ponieważ powoduje ona rozpad hemu hemoglobiny i innych hemoprotein.