1 2013-01-06 11:50:29

Temat: wymioty przy tabletkach WAŻNE

Witam! W poniedziałek zwymiotowałam tabletkę antykoncepcyjną, nie minęło więcej niż 12 godzin. Niestety nie przyjęłam dodatkowej tabletki, we wtorek i środę przyjęłam tabletki normalnie o stałej porze. Środa to ostatnia tabletka z blistra. Teraz jestem w trakcie 7 dniowej przerwy. Nie ma raczej ryzyka ciąży, bo z partnerem zabezpieczamy się dodatkowo prezerwatywą. Możliwe, że okres (krwawienie z odstawienia) opóźni mi się?

2 2013-01-06 11:54:37

Odp: wymioty przy tabletkach WAŻNE

Aha, no i oczywiście - czy jeśli orzy kolejnym blistrze antykoncepcja zostanie zachowana?

3 2013-01-30 14:44:59

Odp: wymioty przy tabletkach WAŻNE

Wydaje mi się, że to nie ma większego znaczenia. Okres z odstawienia nie powinien się opóźnić. Przyjmuj tabletki tak jak powinnaś zgodnie z harmonogramem. Nie powinno się nic złego wydarzyć.

4 2014-06-16 13:27:21

Odp: wymioty przy tabletkach WAŻNE

Jeśli chodzi o nie przyjęcie czy tez jak w tym przypadku o zwymiotowanie tabletki- znaczenie ma to który to tydzień przyjmowania tabletek (1,2,3), ale w każdym przypadku zastosowanie dodatkowej metody zabezpieczenia przez tydzień rozwiązuje problem. Krwawienie nie powinno opóźnić sie ani przedłużyć. No chyba że bardzo sie zestresowałaś- to prędzej to może w ten sposób wpłynąć smile Po przerwie jeżeli bedziesz przyjmować kolejne tabletki regularnie działanie antykoncepcyjne zostanie w pełni zachowane. I nie ma powodów do niepokoju. Przy długotrwałym przyjmowaniu tabletek nawet pominięcie 1 tabletki nie wpływa znaczącą na skuteczność antykoncepcyjną- przynajmniej wg. ostatnich badań. No i to czego obawia się część kobiet- w trakcie przerwy (7 dniowej na krwawienie) działanie antykoncepcyjne również jest podtrzymane smile Mam nadzieję, ze ta odpowiedź będzie użyteczna smile