1 2012-06-19 17:14:57

Temat: Spadek libido

Od roku zażywam Yasmin i moje libido zmniejsza się z każdym miesiącem coraz bardziej. Podobno te pigułki nie mają takich skutków ubocznych, ale w moim przypadku jest inaczej. Zastanawiam się po co truć się tymi pigułkami skoro libido jest fatalne? Może znacie jakieś leki, które mogłabym zażywać jednocześnie z Yasmin i nie martwić się mniejszym libido?

2 2012-06-20 12:11:52

Odp: Spadek libido

Wszędzie niby reklamują tę asekrurellę , że niby właśnie wspomaga libido przy problemach z nim w czasie antykoncepcji, ale nie stosowałam więc nie wiem. Może po prostu można to też osiągnąć w bardziej naturalny sposób ? Zioła herbatka typu żeń szeń czy nawet sam lubczyk także podobno pomagają - a są naturalnie i na pewno nie zaszkodzą

3 2013-01-30 15:26:07

Odp: Spadek libido

Tak też słyszałam, że ta asequrella działa i wspomaga libido. Nie przyjmuję tego ale chyba większość osób nie może się mylic.

4 2013-09-05 12:37:34

Odp: Spadek libido

A może warto byłoby rozważyć zmianę tabletek zamiast faszerować się dodatkowymi wspomagaczami?

5 2013-09-12 12:19:04

Odp: Spadek libido

A może warto pomyśleć nad zmianą tabletek anty?
Jeśli chodzi o moje doświadczenie to na początku brania tabletek (tzn. przez około pierwszych 10 miesięcy) libido sięgnęło dna, ale później samo się od niego odbiło i dziś już znów wszystko jest okej. Może i Tobie to przejdzie, a póki co wspomagaj się Asekurellą. Ja już wolałam nie faszerować się dodatkowymi tabletkami, choć prawie pełne pudełko mam jeszcze w domu, ale jeśli Tobie miałoby pomóc to rzucam ten właśnie pomysł.

6 2013-09-24 07:42:09

Odp: Spadek libido

Moim zdaniem warto rozważyć zmianę tabletek. Ja sama jakiś czas temu zmieniłam, bo libido miałam zerowe. Uznałam, ze po co brać cokolwiek, skoro i tak nic mi się nie chce, ale ciąży jeszcze nie planowaliśmy, więc poszłam do ginekologa i zmienił mi poprzednie pigułki na vibin. Po nich było o wiele lepiej, nie od razu co prawda, ale tak po miesiącu, może dwóch się uregulowało smile

7 2013-09-24 21:56:56

Odp: Spadek libido

No właśnie w innym wątku przeczytałam o tym vibinie. Jak się po nim czułaś?

8 2013-11-21 09:01:13

Odp: Spadek libido

Tabletki na zwiększenie libido u kobiet - http://femmax.pl Złożyłem zamówienie i dostałem je na czas, a tabletki działają świetnie.

Ostatnio edytowany przez Kasia4178 (2015-02-08 11:25:58)

9 2014-07-02 11:47:18

Odp: Spadek libido

A kto ci powiedział że nie ma skutków ubocznych? Każdy środek farmakologiczny ma skutki uboczne. Przecież cała ulotka tego jest co może sie zdażyć... przeczytałaś w ogóle? Jeżeli masz spadek libido po tych tabletkach to może warto zmienić tabletki. A jeżeli twój ginekolog zapiera się że są bez powikłań to może warto zmienić ginekologa? Mi lekarz 3 razy zmienial tabletki zanim znaleźliśmy te dobre. I libido wrociło do normy.