1 2013-07-01 13:50:21

Temat: Problem z tabletką

Witam, mam problem i w związku z tym pytanie. Niestety, mój ginekolog jest na urlopie, a dyżur w federacji kobiet dopiero wieczorem.

Biorę tabletki anty od paru miesięcy (Daylette). Problem z nimi jest taki, że nie są podpisane dni tygodnia. Dziś rano (tabletki biorę wieczorem) zorientowałam się, że nie mam o jedną za dużo, czyli musiałam jednej nie wziąć. Obstawiam, że była to 9 albo 10 tabletka (drugi tydzień). Od razu jak zauważyłam co jest grane połknęłam jedną dodatkowo. Czy mogłam zajść w ciążę, jeśli stosunek był 4 dnia stosowania tabletek?

2 2013-09-12 12:20:39

Odp: Problem z tabletką

Myślę, że jest to możliwe, choć nie w jakimś znacznym stopniu, skoro poziom hormonów i tak był podwyższony w Twoim organizmie.

3 2014-07-02 12:02:26

Odp: Problem z tabletką

Wszystko jest możliwe. Czytałaś ulotkę? Pisało tam że jak się pominęło jedna dawne nie należny brać podwójnej bo i tak nie pomoże. Branie tabletek antykoncepcyjnych polega na oszukaniu organizmu że jesteśmy już w ciaży wiec hmmm. Skoro brałaś i nawet pominęłaś jedna to szanse na zajście w ciąże były jak pył w galaktyce miniaturowych rozmiarów. Poszukaj w aptekach organizerów na leki. Ja kupiłam taki malutki na 28 dni właśnie na tabletki anty. Wkładam do każdej przegródki z nr jedna tabletkę i po problemie. Oczywiście zaznaczam na kalendarzu kiedy zaczynam brać by sie nie pomylić.