1 2012-11-21 16:01:42

Temat: Brak miesiaczki

Hej mam taki problem otóż 8 miesiecy temu odstawiłam tabletki antykoncepcyjne( Y..... brałam je około 10 lat z przerwami )Powodem tej decyzji zyła decyzja o postaraniu się o maluszka przez pierwsze 3 miesiące okres dostawałam normalnie z małymi opóźnieniami do 4 dni no ale wtedy uważaliśmy bo nasłuchałam się o tym że trzeba odczekac parę miesięcy po tabletkach>         I wtedy zaczeły się problemy okres przychodziła coraz później  po 36 dniach cyklu w sierpniu okres dostałam 18  a potem dopiero 3 października 46 dni cyklu dzisiaj mamy 20 listopad  49 dzień cyklu i nic.Zrobiłam do tej pory 5 testów ciążowych i wszystkie negatywne  źle się czuję  jest mi niedobrze mam zawroty głowy duszności byłam u lekarza pierwszego kontaktu zrobił mi badania krwi i wszystko dobrze teraz czekam na wyniki badań hormonalnych>czy któraś z was też miała takie problemy po tabletkach?

2 2013-01-30 12:05:16

Odp: Brak miesiaczki

Po odstawieniu tabletek przez ok rok miałam podobne problemy. Odstawiłam z innego powodu tabletki ale miałam mdłości co jakiś czas kręciło mi się w głowie. A co do okresu to pojawiał się tak mniej więcej co trzy miesiące. Poszłam do ginekologa i ten przepisał mi tabletki na wywołanie okresu i potem jak dostałam okres to był bardzo obfity i bolał mnie kręgosłup i brzuch bardziej niż zwykle ale po tym wszystkim unormowało się i było już dobrze. Robię teraz co pół roku badania kontrolne ale nie mam powodów do niepokoju.

3 2013-01-30 12:06:35

Odp: Brak miesiaczki

Witam, po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych takich problemów nie miałam ale przez długi czas pojawiały się tylko drobne krwawienia. Okres nie zanikł ale spóźniał się i trwa jeden dzień i to tak, że prawie niezauważalnie.