Witam,
jestem tego samego zdania.
Szanująca się firma nigdy bez wiedzy klienta, nie wciska mu dodatkowej partii towaru za pół ceny.
Zamawiając maski doszłam do etapu zatwierdź, po czym ukazała się dodatkowa ilość tych masek i cena automatycznie wzrosła.
W okienku pokazała się informacja że mogę zrezygnować z dodatkowej ilości masek. Tak też zrobiłam i co, rezygnując z nich uaktywniłam zamówienie.
Zaraz zadzwoniłam na tel. 25 747 20 12, tam pani zapewniła mnie że jeżeli rezygnuję z całości zamówienia to OK., tak się stanie.
Pod moją nieobecność w domu, przyjechał kurier i sąsiadka nic nie wiedząc zapłaciła 150,00zł.
Po powrocie do domu zorientowałam się o co chodzi („firma wciska na siłę swój towar”) Nie rozpakowując paczki odesłałam ją do Mrągowa tak jak było napisane, (zwroty proszę kierować na ten adres) Koszt zwrotu to dodatkowe 15,00zł., wypisałam przekaz pocztowy na kwotę 165,00zł.i wysłałam.
Firma gwarantuje zwrot kasy w okresie 60 dni od zakupu, w przypadku nie zadowolenia z produktu!!
Ja odesłałam ich produkt na drugi dzień po dostawie. Skutek jest taki że nadawca nie odebrał paczki i otrzymałam :Złote maski” ponownie.
Tak więc nie radzę dokonywać zakupów o nazwie (Złote Maski Elizabeth Kessler) bo jeżeli ze zwrotem wyłudzonych pieniędzy mają problem, co będzie jak nam twarz popali czy coś podobnego.
Nie jestem osobą anonimową, nazywam się Wanda Kazarnowicz, mieszkam w Trzciance Wlkp. Tel. kont. 660 118 400) jeżeli ktoś ma wątpliwości proszę o kontakt.
Jest swoistą ciekawostką że „firma” w Inter. Nie posiada żadnej siedziby.
Zamawiamy przez Inter. Lub tel., zwroty dokonujemy do Mrągowa, a tak naprawdę to sprzedający „Złote Maski” jak dostanie kasę nie ma zamiaru jej nam oddać. Opis że oddadzą kasę w chwili kiedy będziemy nie zadowolone trzeba włożyć między wiersze.
Dzisiaj tj. 08-01-2013, mogę dodać coś nowego w sprawie zwrotu nie zamawianych masek. Do sprzedawcy został wysłany list z wezwaniem przed sądowym i co sprzedający nie odbiera listu. Listonosz pozostawił awizo.
Wykonaliśmy tel. do sprzedawcy nie chcianych masek, i co i nic nasza rozmówczyni twierdzi że nie jest właścicielką firmy i nie zna przyczyny problemu dlaczego przesyłka została nie odebrana jak również list polecony w którym to wzywam sprzedającego do zwrotu wyłudzonych pieniędzy.
Sprzedający zdaje się zapomniał że bez względu czy mu się to podoba czy nie, zakupiony towar przez internet klient ma prawo zwrócić bez podania przyczyny jego zwrotu.!!!!!!!!!!!
Tak więc zaczyna się przed nami kręta droga prawna, ale sprzedającemu buble musi się zapalić czerwone światełko STOP, z nie uczciwymi sprzedającymi. Tak z klientami się nie postępuje.
O postępach w tej sprawie nie omieszkam poinformować na forum.
Drogie Panie same wyciągnijcie wnioski z opisanej sprawy. Lepiej zapłacić więcej za znany, ugruntowany produkt od firmy z konkretnymi danymi adresowymi a niżeli wchodzić w układy z przedstawicielami firm które to wyrosły na potrzebę skrojenia nam portfeli.
Pozdrawiam