1 2014-11-16 08:01:15

Temat: co to za krwawienie ?

Hej. Nie wiedziałam dokładnie w jakim dziale pisać. Mam pytanie co to może być? Biorę 2 pudełko tabletek anty i 7 dni przed okresem dostalam słabego krwawienia (parę kropel). Wczesniej jak bralm tabletki już coś takiego miałam (ale było to jednorazowe) a dziś już drugi dzień. Wieczorem przed tym trochę bolało mnie podbrzusze bardziej z lewej strony. Trochę mnie to niepokoi . Czy powinnam zrobić test? Jak tak to kiedy? A i dodam że pierwsze pudełko zaczęłam brać dopiero 7 dnia cyklu...a seks uprawialam dzień po owulacji (gdybym nie brała tabletek)

Ostatnio edytowany przez tusia1994 (2014-11-16 11:42:56)

2 2014-11-21 09:14:06

Odp: co to za krwawienie ?

Najlepszym momentem na zaczęcie tabletek antykoncepcyjnych jest [pierwszy dzień cyklu, wtedy są one najbardziej skuteczne i już po miesiączce można bezpiecznie współżyć, jeśli są to Twoje pierwsze tabletki to może vibin mini?? Mój gin zawsze mówił, że organizm ma 3 miesiące na przyzwyczajenie się do tabletek, jednak w Twoim przypadku zrobiłabym test.

3 2014-11-26 00:51:18

Odp: co to za krwawienie ?

tusia1994 -  założenie jest takie, że jeśli nie zacznie się brać tabletek wraz z pierwszym dniem cyklu powinno się dodatkowo zabezpieczyć. Nie wiem jakie bierzesz tabletki, zresztą to ma niewielkie znaczenie teraz. Organizm musi się przyzwyczaić do działania hormonów - masz ich teraz inny poziom w ciele, musi się ustabilizować.  Hormony tak działają, dzięki czemu  przy braku wahania hormonów mniej uciążliwy jest PMS. Przynajmniej ja miałam takie odczucie przy vixpo.

4 2014-11-30 23:28:42

Odp: co to za krwawienie ?

A jak się po nim czułaś?? Jak wpłynął na Twój PMS??