1 2017-10-08 16:28:50

Temat: Tradzik, nużeniec???

Witam problem u mnie zaczal sie od kaszki na twarzy w ktorej dlubalam i powstaly male pryszcze. Czesto szczypaly mnie oczy. Brałam damelium trzy tygodnie, maść locacid i zrobilam wtedy kwas migdalowy u kosmetyczki sad po tygodniu wysypalo mi twarz zuchwa zaczela swędzieć i zaczely wychodzic ropne gule ktore zostawiaja blizny sad nigdy nie mialam takich zmian i jestem zalamana. Dermatolog przepisała  clindacne i acnelec i pielegnacja skory wrazliwej naczynkowej. Poszperalam po internecie okazuje sie ze moze to byc spowodowane nuzencem!!!? Lub jest to poretinoidowy wysyp. A dostalam znów do smarowania retinoid ktory jak nie pomoze zostanie mi izotek. Drazni mnie to swedzenie zuchwy, pieczenie oczu,najbardziej odczuwalne podczas łzawienia i placzu, ropne zmiany i 'piasek' na calej twarzy. Twarz juz zrobila sie rozowa jak zawsze bylam blada sad Myslalam nad laserami bo tez wyniszczaja nuzenca i trądzik. Ktos robil macie jakies zdanie na ten temat ? Ile po tetracyklinie doustnej i masci retinoidowej wogole mozna robic takie zabiegi? Każda rada jest dla mnie cenna

2 2018-11-06 19:03:07

Odp: Tradzik, nużeniec???

Nużeniec to straszna choroba, przede wszystkim bardzo uporczywa, ponieważ bardzo ciężko sobie z nią poradzić. Wiem, o czym mówię, bo nużeniec męczył mnie jakiś czas. Polecam sprawdzić sobie informacje na stronie Centrum Walki z Nużeńcem, jeśli nie wiecie, co to jest.