1 2018-02-27 19:18:21

Temat: Tabletki antykoncepcyjne a zawroty głowy

Witam. 4lata temu zmieniłam tabletki na Sylvie 20. Do tej pory nie miałam do nich żadnych zastrzeżeń. Od 2 mcy męczą mnie zawroty głowy. Nie mogę schylac się,patrzeć do góry, w nocy śpię na pół siedząc bo inaczej mam,, karuzele,,. Byłam u laryngologa i neurologa i niczego nie stwierdzono. Zawroty przychodzą falami. Np męczą mnie parę dni albo tylko nadchodzą mnie w ciągu dnia. Teraz od 4 dni miałam właśnie taki napad zawrotow a dzisiaj dostałam okres i rano wstałam jak nowo narodzona. Pomyślałam że może te moje dolegliwości mają związek z hormonami? Może czas zmienić tabletki? Umówiłam wizytę u lekarza i chcę poprosić o skierowanie na badania hormonów. Co o tym myślicie? Może ktoś też miał takie dolegliwości??

2 2018-08-06 20:15:27

Odp: Tabletki antykoncepcyjne a zawroty głowy

To wymagałoby konsultacji z ginekologiem. Mogę Ci polecić pójść do ginekologa w Centrum Medycznym doktorA przy Trakcie Brzeskim 57 B . Na pewno odpowiednio dobierze antykoncepcję i wytłumaczy Ci szczegółowo sąd u Ciebie te zawroty wink  Numer telefonu do rejestracji w linku https://www.doktora.pl/ wink

Ostatnio edytowany przez beza (2018-08-06 20:15:36)

3 2018-08-11 22:13:56

Odp: Tabletki antykoncepcyjne a zawroty głowy

W takiej sytuacji jak najbardziej porozmawiałabym z lekarzem o zmianie tabletek, to że do tej pory nic się nie działo przy ich stosowaniu nie znaczy że nie mogą z czasem dawać takich niepokojących objawów. Co do badań przy doborze tabletek zerknij tutaj jakie powinny być zrobione http://antykoncepcjanamiare.pl/jakie-ba … epcyjnych/ nie każdy lekarz się tego pilnuje dlatego warto wiedzieć i samej się upominać smile

Ostatnio edytowany przez jamka3 (2018-08-11 22:14:32)