1 2018-07-19 12:01:03

Temat: Bóle podbrzusza

Witam,
Bardzo proszę o pomoc ponieważ wizytę u ginekologa mam dopiero za kilka dni.
Jestem.kobieta  która od 4 lat przyjmuje tabletki antykoncepcyjne. Od 2 tygodni przyjmuje różniez hormony na niedoczynność tarczycy letrox 75.
Od okolo 3 dni mam lepki biały śluz z pochwy oraz bóle podbrzusza ( tak się czuje w pierwszym dniu okresu) jakby ten brzuch był ciężki.
Wspolzylam 3 tyg temu w dni nieplodne i zaraz po tym miałam miesiaczke. 
Proszę o pomoc w diagnozie. 
Nast okres dopiero za tydzień.
Pozdrawiam i dziękuję
Katarzyna

2 2018-08-16 08:27:08

Odp: Bóle podbrzusza

A nie piecze Cię przy oddawaniu moczu? Bo ból podbrzusza jest często objawem zapalenia pęcherza, więc to może o to chodzi?

3 2018-08-23 10:19:17

Odp: Bóle podbrzusza

Powinnaś jednak zasięgnąc opinii lekarza. Każdy organizm jest inny.Chociaż nie wydaje mi się aby tabletki antykoncepcyjne miały na to jakiś wpływ.Sama biorę antykoncepcję,belarę i nie mam żadnych skutków ubocznych.Może po prostu powinnaś zmienić tabletki.Porozmawiaj z lekarzem.

4 2018-09-11 11:26:09

Odp: Bóle podbrzusza

Wiadomo, że wizyta u lekarza to dobry pomysł, ale właśnie czasem takie infekcje pojawiają się tak często przez niedoleczenie. Bakterie są w organizmie i zapalenie pęcherza wraca. Dlatego warto też spróbować pełnej kuracji urofuraginum max, a do tego co najmniej 3 litry wody dziennie.