1 Ostatnio edytowany przez Magielka (2018-09-19 13:56:42)

Temat: maść albo krem na rozstępy ?

Hej kobietki. Od niedawna mam problemy z tarczycą co niestety objawiło się nagłym przyrostem masy ciała i stanami depresyjnymi. Jestem pod opieką lekarza, dietetyka, zapisałam się też do trenerki personalnej, co by trochę zadbać o swoją formę. Jak na razie idzie mi całkiem dobrze. Czuję się o wiele lepiej, ale ostatnio po prysznicu zauważyłam na ramionach i trochę pod pachami takie paseczki, jakby takie blizny, prawdopodobnie rozstępy...  kojarzycie może jakiś dobry krem, maść albo może olejek na takie defekty? Nie podoba mi się to, bo zawsze miałam idealnie gładką skórę...bardzo dbam o swój wygląd a tu takie coś sad nie chcę żeby mi się to pogłębiło.... Pomożecie?

2

Odp: maść albo krem na rozstępy ?

no niestety przez skoki wagi można dostać, ja to po ciąży dostałam i przez to, że szybko nie zareagowałam zostały mi na dziś hmm ale niewiem czy ufac tym kremom na rozstępy bo naprawde ciezko je zlikwidowac hmm// szczegolnie jak sa juz biale

Jeśli możesz sobie coś wymarzyć, możesz też to zrobić. - Walt Disney

3

Odp: maść albo krem na rozstępy ?

nie sadze, ze krem na rozstępy pomoże... czytalam o kapieli z cytryna i sola morska, albo aloes

4

Odp: maść albo krem na rozstępy ?