1 2019-07-17 09:50:16

Temat: Czy to infekcja?

Dzień dobry, zmagam się z pewnym problemem i chciałam zapytać o poradę, ponieważ mój ginekolog aktualnie znajduje się na urlopie. Otóż jakiś czas temu podczas stosunku z moim partneren doznałam urazu mechanicznego, jakiegoś otarcia. Od tego czasu czułam nieprzyjemne pieczenie, a także świąd. Zaczęłam podmywać się Tantum Rosa, co przynosiło jednak tylko chwilową ulgę. Gdy świąd stał się dość mocny zaaplikowałam sobie globulkę Gynalginu, po której doznałam okropnej reakcji alergicznej, swędzenie było dużo mocniejsze a całe narządy zewnętrzne czerwone i lekko opuchnięte. Zakupiłam więc maść clotrimazolum, globulki Iladian a także żel do higieny intymnej z kwasem mlekowym. Po kilku dniach odczułam niewyobrażalną ulgę, jednak nadal odczuwam od czasu do czasu lekkie swędzenie.nie mam żadnych nieprzyjemnych upławów, ani innych objawów. Chciałam zapytać, czy może to być infekcja, czy powinnam już odstawić maść, bo może zaburzam trochę gospodarkę mojej pochwy i może być ona wysuszona?