1

Temat: Bezpieczne witaminy dla kobiet w ciąży

Tydzień temu dowiedziałam się, że jestem w ciąży lekarz powiedział mi, że wystraczy sam kwas foliowy, ale ja jednek nie jestem przekonana i mam zamiar iść na konsultację do innej lekarki. Jakie brałyście witaminy w ciąży, nie chcę nic brać na własną rękę żeby nie przedawkować, chce się tylko rozenać żeby omówć to z lekarzem.

2

Odp: Bezpieczne witaminy dla kobiet w ciąży

Ja brałam Folian - czyli kwas foliowy a do tego Omega3 1000 z Naturell. O ile o kwasie foliowym większość z nas wie i pamięta to omega niekoniecznie a są one odpowiedzialne za prawidłowy rozwój serca, wzroku i mózgu u dziecka. Wybrałam z Naturell bo lekarz mi poleciał a doczytałam że aby zapewnić wyjątkową jakość, cały proces produkcji oleju trwa tylko 36 godzin. Minimalizuje to utlenienie oleju, co może mieć negatywny wpływ na jakość składnika aktywnego - dla mnie przemawia na plus i to duży

3

Odp: Bezpieczne witaminy dla kobiet w ciąży

ja od samego początku ciąży biorę suplement mama dha premium, najlepiej mi odpowiada pod względem składu bo ma wszystko to czego potrzeba dla maluszka i mamy. Są tylko 2 tabletki do brania w ciągu dnia i co najwazniejsze dobrze się po nim czuję, do tego jest rekomendowany przez PTG wieć tutaj masz gwarancję, że produkt jest przebadany i bezpieczny, dla mnie to była wysatrczająca rekomendacja.

4

Odp: Bezpieczne witaminy dla kobiet w ciąży

Ja bym zwróciła się o poradę do lekarza. czasami kompleksy witamin mogą zawierać np. witaminę A, która jest bardzo niewskazana.

5

Odp: Bezpieczne witaminy dla kobiet w ciąży

Też zdecydowałam się na kapsułki omega-3 1000 z naturell, przede wszystkim z dośc prozaicznego powodu - nie powodują dyskomfortu związanego z posmakiem ryby, z którym nie mogłam sobie poradzić przy innych preparatach.

6

Odp: Bezpieczne witaminy dla kobiet w ciąży

To fakt. Miałam odruch wymiotny przy róznych witaminach z kwasami omega, a po naturell w ogóle nic nie czułam.

7